Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Kattis - 9 juni 2013 19:44

En del i livets olika kapitel är då avslutad. Förstfödda dottern Denice har tagit studenten, glädje känslor men också lite vemod att barnen blir stora sååååå snabbt. Som förälder är man lite orolig för ”de små liven” när de nu ska ut i vuxenvärden med jobb och bostad och allt.


Några studentkort


       


Jag och mina avkommor


   


Rasspecialen närmar sig


Jag jobbar 3v till, fram till RASSPECIALEN i BORÅS. I år har både PON och Fransk Bulldog specialen i Borås.


Sedan många år är jag ”rotad” i PON unionen som är rasklubben för Polski Owczarek Nizinny. Mitt engagemang kommer att ligga på PON unionens utställning och samkväm på kvällen. Jag hoppas att jag får träffa flera av min valp-köpare av PON i Borås.




 Valparna växer och frodas


När jag reste upp till Mora på tisdag kväll hade valparna presis öppnat ögonen.

   


Valparna 2,5v

Så här stora hade de blivit idag, när jag kom hem. Det morrar och skäller och har börjat busa lite. Dags för första avmaskningskuren och naglar börjar klippas och på tisdag när de fyller 3v ska det börja få lite mat.

           


En kortfattad uppdatering som jag vet att några har väntat på.

Alla valpar är tingade!!

det är många mejl och telefonsamtal ang valparna. Jag väntar på koder till hemsidan så ska vi även lägga in där att alla är tingade.


Ha det skönt i sommarvärmen!!!

/Kattis


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards