Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Kattis - 19 juni 2012 22:58

Här rullar allt på i en väldans fart, ja.. som alltid:)'

Snart är det midsommar, som tradition firas den tillsammans med "midsommargänget" , och stång som skall kläs med blommor och löv, är en tradition som jag tagit med mig hemmifrån Dalarna. Det som vill, kan ha blommor i håret:)


Kattbäbisarna växer och växer - ursöta! Mamma Trassel envisas med att bära hem möss, och jag blir lika olycklig varje gång - hatar dessa kräk - därför har jag jaktkatter!!!

         


Nästa vecka är min sista jobbar vecka innan semester, ska bli underbart!!


På Onsdag kommer Ricky tillsammans med en kompis, det ska åka tåg själva för första gången.

Som jag längtar efter älskade ungarna!!!


Denice läser körkort för fullt, hon fyller 18 på midsommarafton, och ska skriva teorin veckan därefter, sedan uppkörning! Nu håller vi tummarna för körkortet!! sedan kommer hon också ner, och ska sommarjobba i Varberg. 


Helgen efter midsommar är det äntligen dax för Rasspecialen för Polski Owczarek Nizinny i Borås, en av årets alla höjdpungter. Det kommer flera av mina valpköpare dit, och fodervärd. Så Roligt!!


Czera går i väntans tider, det är ca en vecka kvar, och hon bor sedan en tid hos oss, lika hemmastadd som alltid när hon är här - så skönt! Dessvärre befarar jag det värsta, hon har bara en valp, och idag tog jag en bild på valpen - det är groteskt stor!! Måtte det gå vägen!! Men med min otur, så väntas det värsta.....

 

Här är bilden på halva valpen, ni ser Czeras tuttar längst ner i bilden, mellan tuttarna är hon 6cm, det är en STOR valp, och den ska växa en vecka till!!  trallalal... bara hålla sig lungn.... det kommer gå bra.... hon har fött valpar förut..... och de var inte heller så små!!


Ja, ja, jag uppdaterar nästa vecka... Nattinatt!!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards