Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Kattis - 1 mars 2011 21:46

med årsmöte i PON unionen samt uppfödar möte.

Jag och Titti åkte upp till Boxholm på lördag morgon, ett trevligt ställe med trevlig bemötande. En bra träningshall, så jag ångrar så att jag inte tog med Turid eller Mist och tränade lite lydnad med.


Årmötet löpte på fint, likaså uppfödarträffen.


På söndag var det SGVK utställning, Nettan var där med grabbarna Frippe och Gillis. Jag och Titti hade Y. Tickis Czarnina med.

Frippe blev BIR och tog sitt sista cert och därmed Champion - Grattis Nettan och Lisa!!!

"Ninni" blev BIM och tog sitt andra Cert.

Jag har lånat lite bilder av Ralle och Kicki på BIR och BIM hundarna.

  Y. Tickis Czarnina till Vänster, Höger är den stilige BIR hanen Shaggysheperd's Frippe


Dalarna har sportlov denna vecka, Denice har kommit ner med tåget, alldeles själv.... det är en stor insats av min osäkra, dåligt socialtränade tonårsdotter, men hon klarade det!!! Duktigt!!!


Så mysigt att ha henne här, och få krama på!!


Nattinatt  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards