Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Kattis - 7 mars 2010 14:36

Då var årets Årsmöte i Rasklubben PON unionen avklarat. Ett litet gäng glada ras entusiaster som träffades i Jönköping.

Jag blev återigen invald i styrelsen på 2 år....... Kanske inte för att jag är så bra på just styrelsearbete, det finns inte så många att välja på!!!

Men jag försöker alltid att göra mitt bästa för klubben och dess medlemmar.


Finns det någon medlem i PON unionen som läser min blogg, och som gärna vill engagera sig i klubben, hör av er!!! Ni behövs!!! – god gemenskap och många glada skratt utlovas!


Planeringen och jobb med utställningen i Sparbankshallen är i full gång.

Eftersom hallen kostar en HEL DEL slantar att hyra, så har det varit nervöst om vi skulle få in anmälningar så det täcker hyres och andra omkostnader......

 VI ÄR DOCK RÄDDADE!!!! Det har kommit in över 300st till den inofficiella, samt en hel del till SGVK officiella utställning.


Det kommer bli en bra utställning för såväl utställare och besökare.


Morgonen bjöd på vasaloppet.

Jag är inte sport intresserad, men jag missar inte vasaloppet från teve soffan.

Melker visste redan från start, vem som skulle vinna,.

-         Han som kör först vinner, Mamma!!

-          

Så självklart är det för en 3, 5 åring. Att jag inte kunnat räkna ut det *skratt*


Valp växer, här kommer bilder:

   Är det du? eller jag? som kommer från en annan planet??

     Jag kan gå..... men det är så svårt....

   Och jobbigt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards