Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Kattis - 3 januari 2009 20:42

Resan från Falun ner till Skällinge gick bra, Melker var jätte snäll i bilen.


I Örebro mötte vi Marianne på kennel Lufsenburg, hon tar över Eddy.

Eddy har kärlek till katter, inte den kärleken som är önskvärt – han dödar dem! Min vackra MainCoon korsning - Louie har satt livet till i Eddys framfart, likaså en av Ragdoll honas kattungar, mamma katt fick ett bett över huvudet men klarar sig..


Jag Älskar min Eddy, han är en mjuk och fin kille, han är verkligen min dröm hund MEN jag kan inte avvara katterna, vi bor på ett lantbruk och de är våra råttfångare likväl som sällskapskatter, katterna bodde hos oss innan Eddy.

På jobbet har Eddy tagit en anka, det får inte bli flera incidenter med hundarna på jobbet för då kanske vi inte få ha hundarna med på jobbet, för mig hade det varit förfärligt !!


Det har varit jätte jobbigt beslut, inte ett torrt öga varken hos mig eller barnen.

Jag och Marianne har bytt så jag har fått en dotter efter Eddy, tiden läker sår, heter det och vi är glada för våran nya lilla tjej som är hur söt som helst. Nu har vi två Gula tjejer i familjen – Frallan Sally och gula Fralla valpen som ännu inte har nått namn.


Idag var det utställning i Göteborg – MY DOG.

Roneks första utställning, blott 10 månader gammal så blir han BIR och fick sitt först CERT,

det var 11 hundar anmälda för den Danska domaren Svend Lövenkjaerd.

JAG ÄR JÄTTE STOLT OCH GLAD !!!!!!

     Ronek 10 månader

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards