Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Kattis - 7 juli 2009 11:06

Jag håller på med min hemsida, jag SKA lära mig själv nu och slippa vara beroende av andra!!

MEN det tar tid – har jobbat med sidan i 2 dagar och inte kommit speciellt långt, men det är väl så innan man lärt sig.


Åter till Gottland och internationella utställningen söndag.

Cactus som nu gick i Championklass blev BIR och erhöll Cacib för domaren Gunilla Skallman.

I kritiken, båda dagarna, står : TREVLIGT TEMPERAMENT.


Tack Susanne! för att du sköter dina pojkar så fint och visar dem på utställningar, går MH tester, och i övrigt är aktiv med dina hundar i såväl spår som lydnad.


Fått hjälp med  ett katthus till mina kattmammor med ungar, det är kaninhuset som blivit omgjort till katterna, det finns toa våning, ät och sov våning med två små rum, i ute hagen finns lek och klättermöjligheter.

Både jag och katterna njuter!


 Ronek som jobbar bra i värmen

   

 Lilla snygge kollar in stora kossorna

 




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards