Alla inlägg den 5 april 2009

Av Kattis - 5 april 2009 13:25

Jag är så stolt över Karin och Cera, Karin är valpköparen som INTE var utställningsintresserad – Cera är svensk utställnings champion,

Karin var INTE intresserad att tävla  lydnad – Nu har det gjort tävlingsdebut i Lydnadsklass 1,


Som kommentar hade domaren skrivit KAN BLI MKT. BRA!!!!!!!!!


Cera fick bla. 10 på apporteringen, inkallande och ställande under gång 9p av 10 möjliga – Jätte bra jobbat, tyvärr reste sig Cera från platsliggningen och då tappar man jätte mycket poäng så det räckte inte till ett första pris, men Karin är jätte nöjd med sin arbetsglada tjej och målet är ett LP1.

Jag ska heja på dem allt vad jag kan!


Med stolthet vill jag även visa Czarnina som debuterade i utställningsringen, Ninni är såld till Marianne men bor hos fodervärden Titti med familj, som heller inte är intresserad av utställning......


 

Men se...... så snyggt !!


Ninni blev belönad med Hederspris på SGVK utställningen i Tvååker. Jag hoppas att Titti vill ställa ut flera gånger nu när det gick såååå bra!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards